Is uw onderneming voorbereid op een crisis?

Op een crisis binnen uw bedrijf bent u natuurlijk nooit voorbereid. Het komt nooit gelegen en daarom is het verstandig dat u weet wat u moet doen indien zo’n situatie zich voordoet. Hoe communiceer ik naar mijn klanten, leveranciers of de rest van de wereld? Bijl PR is gespecialiseerd in crisiscommunicatie en heeft al ruim 20 jaar ervaring.

De mogelijkheden van Bijl PR

Het maakt niet uit wat voor situatie er aan de hand is, als het gaat om een crisissituatie is het belangrijk dat u weet wat u tegen uw klanten moet zeggen. Bijl PR is ervaringsdeskundige als het aankomt op dit soort situaties en helpt u graag uit de brand! Ze kunnen voor u een communicatiestrategie opzetten en uitvoeren, zodat uw reputatie zo min mogelijk beschadigd wordt. Als u wilt, kan Bijl PR zelfs de woordvoering voor u doen en u up-to-date houden van alle online ontwikkelingen omtrent uw imago. Hierbij kunt u denken aan: reacties op social media, informatie op nieuwssites en reacties op blogs. Hierdoor krijgt u een transparant beeld van uw imago en kunt u stappen ondernemen om zo min mogelijk reputatieschade op te lopen.

Meer informatie

Indien u meer informatie wilt over de diensten van Bijl PR dan kunt u het beste de website bezoeken. Hier vindt u ook meer informatie over Public Relations,Overheidscommunicatie en andere vormen van communicatiehulp voor uw bedrijf. Dus bereid uw organisatie voor op een crisis en schakel de hulp in van Bijl PR!

 

 

Reacties zijn gesloten.